Bedrift
Farge

Klage og reklamasjon

Vi jobber hele tiden med å bli bedre og ønsker å løse saken din raskt og rettferdig.

For å gi oss tilbakemelding på hva du er misfornøyd med, kan du fylle ut et skjema på nettsidene våre. Saken din blir behandlet så raskt som mulig etter at vi har mottatt skjemaet. Nedenfor finner du riktig skjema for klagen din:

Bankkort eller kredittkort

Har du oppdaget noe mistenkelig eller transaksjoner du ikke kjenner til på kortet ditt? Da går du til Kort i nettbanken og velger lenken Reklamasjon på kortbruk for kortet det gjelder.

Personvern

Ønsker du å utøve rettigheter knyttet til personvern, kan du bruke dette skjemaet for å komme i kontakt.

Alle andre typer klager 

Andre klager behandler vi etter at du har fylt ut dette skjemaet.

Hvordan behandler vi klagen din?

Nå du sender inn klagen, får du en bekreftelse på skjermen og du får en SMS fra oss om at klagen er mottatt. Vi starter å behandle innen fem dager. Klager behandles innen fire uker, bortsett fra klager på investeringsråd som kan ta opptil åtte uker. 
Om vi ser at vi ikke klarer å behandle klagen din innen fristene, varsler vi deg så tidlig som mulig, samtidig som vi forteller når vi tror vi blir ferdige med klagebehandlingen.

Finansklagenemda

Dersom du ikke er fornøyd med svaret du har fått på klagen din, kan du klage videre til Finansklagenemnda. Finansklagenemnda kan kun behandle saker som er ferdigbehandlet av banken eller forsikringsselskapet. Det er derfor viktig at du klager til oss først. 

Les mer hos Finansklagenemnda

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring 915 05555

Åpent man-søn 07-23

Ring oss

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor