Bli kunde

Sammen gjør vi det bedre

Klage og reklamasjon

Vi jobber hele tiden med å bli bedre og ønsker å løse saken din raskt og rettferdig.

For å gi oss tilbakemelding på hva du er misfornøyd med, kan du fylle ut et skjema på nettsidene våre. Saken din blir behandlet så raskt som mulig etter at vi har mottatt skjemaet. Nedenfor finner du riktig skjema for klagen din:

Bankkort eller kredittkort

Har du oppdaget noe mistenkelig eller transaksjoner du ikke kjenner til på kortet ditt? Da går du til kort i nettbanken og velger lenken Reklamasjon på kortbruk for kortet det gjelder.

Personvern

Ønsker du å utøve rettigheter knyttet til personvern, kan du bruke dette skjemaet for å komme i kontakt.

Alle andre typer klager

Andre klager behandler vi etter at du har fylt ut dette skjemaet.

Hvordan behandler vi klagen din?

Når du sender inn klagen, får du en bekreftelse på skjermen, og du får en e-post fra oss om at klagesaken er mottatt. Klager behandles innen 15 virkedager.


Dersom vi ikke klarer å behandle klagen din innen fristen, varsler vi deg så tidlig som mulig. Du vil få beskjed om når du kan forvente at vi blir ferdig med klagesaken din.

Finansklagenemda

Dersom du ikke er fornøyd med svaret du har fått på klagen din, kan du klage videre til Finansklagenemnda. Finansklagenemnda kan kun behandle saker som er ferdigbehandlet av banken eller forsikringsselskapet. Det er derfor viktig at du klager til oss først. 

Les mer hos Finansklagenemnda