Bedrift
Farge

Klage og reklamasjon

Slik går du frem dersom du ønsker å klage eller sende inn en reklamasjon til Sparebanken Vest.

For at det skal være enklest mulig for deg som kunde, kan du fylle ut skjema på nettsidene våre.

Vi vil behandle din klage/reklamasjon snarest mulig.

Hva kan jeg klage/reklamere på?

Korttransaksjoner: Har du oppdaget noe mistenkelig eller ukjente transaksjoner på ditt bankkort eller kredittkort? Gå til Kort i nettbanken og velg lenken Reklamasjon på kortbruk for kortet det gjelder.

Personvern: Ønsker du å utøve rettigheter knyttet til ditt personvern, bruk dette skjemaet for å komme i kontakt.

For alle andre typer klager, fyll ut dette skjemaet.

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring 915 05555

Åpent man-søn 07-23.

Ring oss

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor