Sammen gjør vi det bedre
Klage og reklamasjon
Mistenker du svindel? Ring 915 05555. Les mer om sikkerhet og svindel her
Klage
Ønsker du å sende inn en klage? Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil ta hånd om klagen din så raskt som mulig, senest innen 15 virkedager, etter at vi har mottatt den.
Kortreklamasjon
Har du betalt for en vare eller tjeneste som du ikke har mottatt? Vi er her for å hjelpe deg med å få pengene dine tilbake. Prosessen er enkel og rask, slik at du kan få tilbake pengene dine uten stress eller bekymringer.
Personvern
Ønsker du å utøve rettigheter knyttet til personvern, kan du bruke dette skjemaet for å komme i kontakt.
Finansklagenemda
Dersom du ikke er fornøyd med svaret du har fått på klagen din, kan du klage videre til Finansklagenemnda. Finansklagenemnda kan kun behandle saker som er ferdigbehandlet av banken eller forsikringsselskapet. Det er derfor viktig at du klager til oss først.
Les mer hos Finansklagenemnda