Hopp til hovedinnholdet

Sammen gjør vi det bedre

Klage og reklamasjon

Vi jobber hele tiden med å bli bedre og ønsker å løse alle klagesaker raskt og rettferdig.

Info_full

Mistenker du svindel? Ring 915 05555. Les mer om sikkerhet og svindel her

Kortreklamasjon

Har du betalt for en vare eller tjeneste som du ikke har mottatt? Vi er her for å hjelpe deg med å få pengene dine tilbake. Prosessen er enkel og rask, slik at du kan få tilbake pengene dine uten stress eller bekymringer.

Klage

Ønsker du å sende inn en klage? Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil ta hånd om klagen din så raskt som mulig, senest innen 15 virkedager, etter at vi har mottatt den.

Hva skjer etterpå?

Når du sender inn en klage til oss, vil du få en bekreftelse på at klagen er mottatt. Vi vil innhente all relevant informasjon, og gjør en grundig og helhetlig vurdering av din klage.
 
Vi behandler klagen din innen 15 virkedager, og du vil alltid få en skriftlig tilbakemelding fra oss. Dersom vi helt unntaksvis ikke kan svare på klagen innen 15 virkedager, vil vi sende deg et foreløpig svar. Her får du informasjon om årsaken til at vi ikke har svart deg, og melding om når du kan forvente et endelig svar.


I ekstraordinære tilfeller utenfor vår kontroll, kan det ta 35 dager før du får et endelig svar på klagen din. Vær oppmerksom på at tidsfristene ikke gjelder for klager tilknyttet næring.


Personvern

Ønsker du å utøve rettigheter knyttet til personvern, kan du bruke dette skjemaet for å komme i kontakt.  

 

Finansklagenemnda

Dersom du ikke er fornøyd med svaret du har fått på klagen din, kan du klage videre til Finansklagenemnda. Finansklagenemnda kan kun behandle saker som er ferdigbehandlet av banken eller forsikringsselskapet. Det er derfor viktig at du klager til oss først. 

Les mer hos Finansklagenemnda