Bli kunde

sammen gjør vi det bedre

Klage

For at vi skal behandle henvendelsen din raskt og på best mulig måte, ber vi deg fylle ut dette skjemaet og legge ved relevant dokumentasjon.

Klagen din vil i hovedsak behandles innen 15 virkedager. Dersom vi ikke kan ferdigbehandle din klagesak innen fristen, vil du høre fra oss.

Dersom du har spørsmål eller trenger hjelp til å fylle ut skjemaet kan du ringe oss på (+47) 915 05555.

Er du misfornøyd med rentebetingelser eller andre vilkår, eller har du spørsmål knyttet til gebyrer eller transaksjoner?

Da ber vi om at du først tar saken opp med din rådgiver eller Kundeservice på telefon (+47) 915 05555.

Skal du reklamere på transaksjoner på kortet ditt?

Da må du logge inn og fylle ut Reklamasjon på kortbruk. 

Fyll ut opplysningene under

Her kan du laste opp eventuelle vedlegg tilnyttet klagen.

Last opp vedlegg (bilde eller pdf)

Dra og slipp, eller 

Du må velge ett av svaralternativene.

Feltet må fylles inn.

Dersom du klager på vegne av noen andre, trenger vi navnet og telefonnummeret ditt.
Kontaktinformasjon
Takk, din klage er nå registrert. Du hører fra oss. 
OBS! Vi har for øyeblikket problemer med tjenesten. Prøv igjen senere.
Sendt
Send