Når uhellet er ute
Kortreklamasjon
Betaler du med VISA-kortet ditt, kan du reklamere hvis noe går galt med kjøpet.
Ikke mottatt en vare eller tjeneste?
Vi gjør det enkelt for deg å få tilbake pengene dine ved at du fyller ut en kortreklamasjon.
Du må logge inn på sidene til TietoEvry, vår samarbeidspartner som håndterer reklamasjonssaker for oss. Her kan du også se status for saker du har til behandling.
Vær oppmerksom på at reklamasjonsrettighetene kun gjelder for VISA-betalinger, og ikke når du betaler med BankAxept i vanlige kortterminaler i Norge.
Kortreklamasjon gir ekstra trygghet blant annet dersom:
- Du ikke får varene du har bestilt
- Tjeneste du har bestilt ikke blir levert
- Et arrangement blir avlyst
- En reise blir kansellert
- Selgeren ikke respekterer angreretten din
- Selgeren går konkurs
- Du blir belastet dobbelt for en betaling med kortet ditt
Personlig rådgiver
Kontakt oss
Ring eller chat
Tlf 915 05555. Man - søn 07-23
Snakk med oss
Hos oss kan du være trygg på at du får rådene og hjelpen du trenger.
Finn ditt lokalkontor
Vi er størst på Vestlandet. Se hvor du finner ditt nærmeste kontor.