Bedrift
Farge
Kontaktløs betaling med SPV bankkort i blomsterbutikk

Bankkort

Med Bankkort fra oss er hverdagsbehovene dine dekket, enten du skal betale i butikken, på reise, på nettet eller i apper.

  • Betal kontaktløst uten å taste PIN
  • Sikkert å bruke til netthandel
  • Med eller uten legitimasjon
  • Kortet har både Bankaxept og Visa

Kort med legitimasjon

Trenger du legitimasjon, kan du bestille Bankkort med bilde. Ta deg en tur innom ditt lokale kontor, så tar vi et bilde av deg og skanner signaturen din, slik at vi får laget legitimasjonen til deg.

Har du ikke behov for ekstra legitimasjon, kan du enkelt bestille et Bankkort uten bilde i appen eller nettbanken.

Betal kontaktløst med kort eller klokke

Kontaktløs betaling betyr at du slipper å sveipe eller sette inn kortet når du betaler, du bare legger kortet inntil terminalen. Er beløpet under 500 kr, trenger du ikke å taste inn PIN-koden heller. Kjapt og enkelt! 

Kortet støtter også betaling med Garmin og FitBit-klokker. Ved å legge kortet inn i klokken din, kan du betale i butikken uten å ha med deg kortet - bare legg klokken på terminalen! Slik kommer du i gang med klokkebetaling.

Ta ut og sett inn penger i dagligvarebutikker

Fra 2020 kan du både sette inn og ta ut penger i flere dagligvarebutikker. I første omgang finner du tjenesten hos Meny, Kiwi, Spar og Joker, men flere butikker vil komme etter.  Se etter det lilla klistremerket merket “Kontanttjenester i butikk”. 

Velg ditt eget kortmotiv 

Design ditt eget unike kort og ta vare på gode opplevelser. Du kan velge blant standardmotivene våre eller laste opp og bruke et bilde du har tatt selv. Slik får du kort med eget kortmotiv

Få oversikt over forbruket i Min økonomi

Hvor i alle dager tok pengene veien? I appen og i nettbanken finner du Min økonomi, en smart tjeneste som viser hvor pengene blir brukt. Her er forbruket er fordelt i kategorier, slik at dere enkelt kan se hvor pengetyvene ligger.

Mistet eller frastjålet kort?

Så snart du oppdager at kortet er borte, bør det sperres. Det gjør du enkelt selv i appen eller nettbanken. Deretter kan du erstatte kortet og få tilsendt et nytt i posten. Vanligvis tar det noen dager, men om du for eksempel er i utlandet og trenger et nytt kort med det samme, kan du få hjelp av kundeservice. Ring oss på (+47) 915 05555 hele døgnet for nødassistanse.

Kortvettreglene - unngå svindel!

Tar du enkle forhåndsregler er det enkelt og trygt å bruke kortet her hjemme, på nettet og i utlandet.

Reklamasjonsrett

Handler du med Visa-kort på nettet har du kortgaranti. Om du ikke får varen, kan du kreve kortselskapet for pengene.

Priser og betingelser

Se priser og avtalevilkår for kort.

Ofte stilte spørsmål om kort

Beløpsgrenser Barnekort og Ungdomskort
Bankkort  Visa Gull
Norge
Varekjøp
Disponibel saldo
Minibank
NOK 9900 per 7 dager
 NOK 9900 per 1 dag  NOK 15 000 per 1 dag
Utland
Varekjøp
Disponibel saldo
Minibank
NOK 15.000 per 4 dager
 NOK 9900 per 7 dager

Skal du sperre kortet ditt har du to måter å gjøre det på:

Det aller raskeste og enkleste er å sperre kortet ditt selv i nettbank eller mobilbank. 

Har du ikke tilgang til nett- eller mobilbank? Du kan også ringe oss på tlf. (+47) 915 05555 (døgnåpen).

Trenger du å reklamere/klage på korttransaksjoner? Les mer her.

Nytt kort aktiveres ved varekjøp i butikk. Bruk chip og pinkode. 

Du kan også aktivere kort i nettbanken eller i mobilbanken. Gå til menyvalget Kort og velg Aktiver kort.

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring eller chat

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor