
Bankkort
Med Bankkort fra oss er hverdagsbehovene dine dekket, enten du skal betale i butikken, på reise, på nettet eller i apper.
- Betal kontaktløst uten å taste PIN
- Sikkert å bruke til netthandel
- Med eller uten legitimasjon
- Kortet har både Bankaxept og Visa
Kort med legitimasjon
Trenger du legitimasjon, kan du bestille Bankkort med bilde. Ta deg en tur innom ditt lokale kontor, så tar vi et bilde av deg og skanner signaturen din, slik at vi får laget legitimasjonen til deg.
Har du ikke behov for ekstra legitimasjon, kan du enkelt bestille et Bankkort uten bilde i appen eller nettbanken.
Betal kontaktløst med kort eller klokke
Kontaktløs betaling betyr at du slipper å sveipe eller sette inn kortet når du betaler, du bare legger kortet inntil terminalen. Er beløpet under 500 kr, trenger du ikke å taste inn PIN-koden heller. Kjapt og enkelt!
Kortet støtter også betaling med Garmin og FitBit-klokker. Ved å legge kortet inn i klokken din, kan du betale i butikken uten å ha med deg kortet - bare legg klokken på terminalen! Slik kommer du i gang med klokkebetaling.
Ta ut og sett inn penger i dagligvarebutikker
Fra 2020 kan du både sette inn og ta ut penger i flere dagligvarebutikker. I første omgang finner du tjenesten hos Meny, Kiwi, Spar og Joker, men flere butikker vil komme etter. Se etter det lilla klistremerket merket “Kontanttjenester i butikk”.
Velg ditt eget kortmotiv
Design ditt eget unike kort og ta vare på gode opplevelser. Du kan velge blant standardmotivene våre eller laste opp og bruke et bilde du har tatt selv. Slik får du kort med eget kortmotiv
Få oversikt over forbruket i Min økonomi
Hvor i alle dager tok pengene veien? I appen og i nettbanken finner du Min økonomi, en smart tjeneste som viser hvor pengene blir brukt. Her er forbruket er fordelt i kategorier, slik at dere enkelt kan se hvor pengetyvene ligger.
Mistet eller frastjålet kort?
Så snart du oppdager at kortet er borte, bør det sperres. Det gjør du enkelt selv i appen eller nettbanken. Deretter kan du erstatte kortet og få tilsendt et nytt i posten. Vanligvis tar det noen dager, men om du for eksempel er i utlandet og trenger et nytt kort med det samme, kan du få hjelp av kundeservice. Ring oss på (+47) 915 05555 hele døgnet for nødassistanse.