Bedrift
Farge

Klage og reklamasjon

For at banken skal kunne behandle din henvendelse raskt og på best mulig måte, ber vi deg fylle ut dette skjemaet og vedlegge relevant dokumentasjon.

Har du spørsmål eller trenger hjelp til å fylle ut skjemaet kan du ringe oss på (+47) 915 05555.

Er du misfornøyd med rentebetingelser eller andre vilkår, eller om du har spørsmål knyttet til gebyrer, transaksjoner eller lignende, ber vi om at du først tar saken opp med din rådgiver eller Kundeservice på telefon (+47) 915 05555.

Påkrevde felt.*
  • 1. Klage
  • 2. Kontaktinformasjon
  • 3. Kvittering





Skal du klage/reklamere på transaksjoner på kortet ditt, benytt eget skjema for dette i nettbanken.
Skriv hva saken gjelder, hva du mener er gjort feil og hva du ønsker å oppnå med denne klagen.

*

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring 915 05555

Åpent man-søn 07-23.

Ring oss

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor