Farge
Mann og dame på oppdrettsanlegg. Vi oppretter hjelpetelefon for bedrifter.
Trenger bedriften din hjelp til å finne gode løsninger i urolige tider kan du ringe hjelpetelefonen for små - og mellomstore bedrifter.

Vi oppretter hjelpetelefon for små og mellomstore bedrifter

Bedrifter som er bekymret for hvordan bedriftens økonomi vil bli påvirket av koronaviruset og urolige markedsforhold, kan ringe Sparebanken Vest på telefonnummer 55 21 78 59, mandag til fredag fra 8 - 16.
Bergen - Av: Marthe Berg-Olsen

Mandag 16. mars kl. 08.00 åpnet vi en egen hjelpetelefon for små- og mellomstore bedriftskunder som trenger hjelp til å finne gode løsninger i samarbeid med banken, på grunn av koronaviruset og de urolige markedsforholdene.

– Vi gjør alltid individuelle vurderinger, og kan se på ulike løsninger som passer for deg og din bedrift. I en situasjon som denne er det viktig med god dialog, og vi ønsker å være tilgjengelige både med råd og løsningsvilje for bedrifter som trenger det, sier Svein Ove Kvalsund, direktør for små og mellomstore bedrifter i Sparebanken Vest.

 Åpningstiden blir 08.00 - 16.00 mandag til fredag, og vi vurderer å utvide dersom det blir behov for det.

Kundesenteret for bedriftskunder er åpent som normalt, og for vanlige henvendelser om nettbank, betalinger og lignende skal du som vanlig ringe 915 05555, eller kontakte oss via e-post.

 
Les mer om hvordan Sparebanken Vest kan bidra overfor bedriftskunder i denne urolige markedssituasjonen i intervjuet med Ragnhild Janbu Fresvik, konserndirektør for bedriftsmarked i Sparebanken Vest.

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring 915 05555

Åpent man-søn 07-23

Ring oss

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor