
Vi oppretter hjelpetelefon for små og mellomstore bedrifter
Mandag 16. mars kl. 08.00 åpnet vi en egen hjelpetelefon for små- og mellomstore bedriftskunder som trenger hjelp til å finne gode løsninger i samarbeid med banken, på grunn av koronaviruset og de urolige markedsforholdene.
– Vi gjør alltid individuelle vurderinger, og kan se på ulike løsninger som passer for deg og din bedrift. I en situasjon som denne er det viktig med god dialog, og vi ønsker å være tilgjengelige både med råd og løsningsvilje for bedrifter som trenger det, sier Svein Ove Kvalsund, direktør for små og mellomstore bedrifter i Sparebanken Vest.
Åpningstiden blir 08.00 - 16.00 mandag til fredag, og vi vurderer å utvide dersom det blir behov for det.
Kundesenteret for bedriftskunder er åpent som normalt, og for vanlige henvendelser om nettbank, betalinger og lignende skal du som vanlig ringe 915 05555, eller kontakte oss via e-post.