Bedrift
Farge

Mobilbanken

Her finner du alle spørsmål og svar om bruk av mobilbanken.

Ofte stilte spørsmål om mobilbanken

Med mobilbank får du tilgang til de mest brukte banktjenestene - der du er og når du trenger det. Du kan logge inn kun med en firesifret PIN-kode. Det er raskt enkelt og like sikkert som nettbanken.

Finn ut mer om mobilbanken

  1. Last ned appen for iPhone eller Android-telefon.
  2. Godkjenn den med BankID.

Last ned gratis app til din iPhone her
Last ned gratis app til din Android-telefon her

Søk etter Sparebanken Vest i App Store (iOS) eller i Play Butikk (Android).

Direktelenker:
» App Store (iPhone)

» Play (Android)

Da må du sperre mobilbanken i nettbanken under "Mobiltjenester". 

Logg inn i nettbanken for å sperre og slette mobilbanken

 

Når du bytter mobiltelefon må du aktivere mobilbanken på nytt. Dette gjør du i nettbanken. Husk samtidig å sperre og slette den gamle mobilen din fra listen i nettbanken. Logg inn i nettbanken for å aktivere mobilbanken

Hva skjer med min BankID på mobil hvis jeg har fått ny telefon?

Ja, velg Logg inn i mobilbanken og trykk deretter på Aktiver ny bruker.

Nei, det er kun mobilbanken for aktuelle telefonen som blir sperret.

Vår mobilbank-app fungerer på iPhone og iPad, og smarttelefoner og nettbrett med Android. 

Vi anbefaler til enhver tid at du har siste utgave av programvare på telefonen/nettbrettet ditt - både operativsystemet og selve app-en.

For å vite hvilke versjoner vi krever for å kunne bruke Mobilbank-app, se mer informasjon hos App Store (iPhone/iPad) eller Google Play (Android).

Mobilbank-appen fungerer ikke på Windows-telefoner.

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring 915 05555

Åpent man-søn 07-23

Ring oss

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor