Mobilbanken
Her finner du alle spørsmål og svar om bruk av mobilbanken.
Ofte stilte spørsmål om mobilbanken
- Last ned appen for iPhone eller Android-telefon.
- Godkjenn den med BankID.
Last ned gratis app til din iPhone her
Last ned gratis app til din Android-telefon her
Søk etter Sparebanken Vest i App Store (iOS) eller i Play Butikk (Android).
Direktelenker:
» App Store (iPhone)
» Play (Android)
Da må du sperre mobilbanken i nettbanken under "Mobiltjenester".
Logg inn i nettbanken for å sperre og slette mobilbanken
Når du bytter mobiltelefon må du aktivere mobilbanken på nytt. Dette gjør du i nettbanken. Husk samtidig å sperre og slette den gamle mobilen din fra listen i nettbanken. Logg inn i nettbanken for å aktivere mobilbanken
Hva skjer med min BankID på mobil hvis jeg har fått ny telefon?
Vår mobilbank-app fungerer på iPhone og iPad, og smarttelefoner og nettbrett med Android.
Vi anbefaler til enhver tid at du har siste utgave av programvare på telefonen/nettbrettet ditt - både operativsystemet og selve app-en.
For å vite hvilke versjoner vi krever for å kunne bruke Mobilbank-app, se mer informasjon hos App Store (iPhone/iPad) eller Google Play (Android).
Mobilbank-appen fungerer ikke på Windows-telefoner.