Bedrift
Farge

Velkommen til oss

- og tusen takk for at du valgte å bli kunde i Sparebanken Vest.
Sett av noen få minutter til å gjøre deg kjent og komme i gang med den nye banken din! 

I nettbanken ordner du alt selv, blant annet:

  • Betale regninger til innland og utland og overføre mellom egne kontoer
  • Sette opp bruks- og sparekontoer
  • Sette regionsperre for bankkort og kredittkort
  • Aktivere Mobilbank
  • Sette opp varslinger på SMS når du har for lite på konto, når du får lønn osv.
  • Gi andre tilgang til kontoen din


Kom i gang nå:

  1. Aktivere mobilbanken
  2. Sette opp bruks- og sparekontoer
  3. Sette opp fast sparing
  4. Starte fondssparing
  5. Bestille kredittkort
  6. Aktivere SMS-bank
  7. Sette opp SMS-varslinger

Spørsmål & svar til deg som er ny kunde

Ta kontakt med Kundeservice på telefon 05555, og vi ordner det raskt og enkelt for deg.

Du må legitimere deg med pass i et av våre kontor for å kunne aktivere BankID på mobil i nettbanken. Du kan imidlertid aktivere BankID på mobil i banken du har BankID fra, og vil da kunne bruke denne til å logge deg inn også i vår nettbank.

Dine eFaktura løper som normalt. De følger ditt fødselsnummer, ikke kontonummer, og vil derfor være tilgjengelig for godkjenning i Sparebanken Vest.

Hent betalingsinformasjon på AvtaleGiro i din gamle bank.  I nettbanken velger du menyvalget Betale og deretter Betalingsavtaler.

Snakk med oss - 05555

Åpent man-søn 07-23.

Ring meg

Stikk innom

Skriv til oss

Send oss en e-post.

Send e-post