Bedrift
Farge

Velkommen til oss

- og tusen takk for at du valgte å bli kunde i Sparebanken Vest.
Sett av noen få minutter til å gjøre deg kjent og komme i gang med den nye banken din! 

I nettbanken ordner du alt selv, blant annet:

  • Betale regninger til innland og utland og overføre mellom egne kontoer
  • Sette opp bruks- og sparekontoer
  • Sette regionsperre for bankkort og kredittkort
  • Aktivere Mobilbank
  • Sette opp varslinger på SMS når du har for lite på konto, når du får lønn osv.
  • Gi andre tilgang til kontoen din


Kom i gang nå:

  1. Aktivere mobilbanken
  2. Sette opp bruks- og sparekontoer
  3. Sette opp fast sparing
  4. Starte fondssparing
  5. Bestille kredittkort
  6. Aktivere SMS-bank
  7. Sette opp SMS-varslinger

Spørsmål & svar til deg som er ny kunde

Du kan enten fylle ut en boliglånssøknad på nett, eller ta kontakt med Kundeservice på telefon 915 05555, og vi ordner det raskt og enkelt for deg!

Du må legitimere deg med pass i et av våre kontor for å kunne aktivere BankID på mobil i nettbanken. Du kan imidlertid aktivere BankID på mobil i banken du har BankID fra, og vil da kunne bruke denne til å logge deg inn også i vår nettbank.

Dine eFaktura løper som normalt. De følger ditt fødselsnummer, ikke kontonummer, og vil derfor være tilgjengelig for godkjenning i Sparebanken Vest.

Hent betalingsinformasjon på AvtaleGiro i din gamle bank. I nettbanken velger du menyvalget Betale og deretter AvtaleGiro og eFaktura.

Ring oss - (915) 05555

Åpent man-søn 07-23.

Våre kontorer

Skriv til oss

Send oss en e-post.

Send e-post