Bedrift
Farge
Si opp abonnement
Få full oversikt over abonnementene dine.

Mine abonnement

Mine abonnement gir deg full kontroll på faste abonnementer som trekkes jevnlig fra kontoene dine. 

Det kan være vanskelig å vite hvor mye som forsvinner i faste strømmetjenester hver måned. Mine abonnement gir deg en enkel oversikt over hvem som trekker faste beløp og hva det koster.

Tjenesten lar deg også si opp det abonnementet du ikke ønsker, direkte i appen eller i nettbanken. Enklere blir det ikke!

Slik fungerer tjenesten 

  • Trykk på Betale i nettbank eller app - velg Mine abonnement. 
  • Få oversikt og informasjon om hvilke abonnement du abonnerer på og hvor mye du betaler.
  • Si opp de abonnementene du ikke ønsker. Velg Si opp abonnement.
  • Signer med fingeren på mobil og nettbrett eller med musepekeren på datamaskin.
  • Vi fullfører resten av prosessen for deg.
  • Se hvor mye du sparte på oppsigelsen.

Mine abonnement 2

Har du ennå ikke fått appen på mobilen?

Last ned gratis app til din iPhone her
Last ned gratis app til din Android-telefon her

  1. Last ned appen for iPhone eller Android-telefon.
  2. Godkjenn den med BankID.

Mine abonnement + Min økonomi = bedre kontroll

I appen og nettbanken finner du også Min økonomi. Tjenesten gir en enkel visuell fremstilling av forbruket ditt, slik at du raskt ser hvilke daglige utgifter du har og hvor mye du sparer. Vil du ha bedre kontroll på kostnadene dine, er Min økonomi din beste hjelper.

Ofte stilte spørsmål om Mine abonnement

Mine abonnement er en tjeneste som gir deg en oversikt over faste abonnenter slik som Spotify, Netflix, HBO. Tjenesten gjør det enklere for deg å vite hvilke tjenester du abonnerer på og hvor mye du bruker årlig, kvartalsvis og månedlig. 

Tjenesten er tilgjengelig for kunder over 15 år. 
Nei, du kan bare se abonnement som blir betalt fra dine egne kontoer.
I utgangspunktet skal det være mulig å si opp skandinaviske abonnementer. Foreninger og lag er ikke forpliktet til å akseptere oppsigelser. Da må du si opp abonnementet selv ved å ta direkte kontakt med leverandøren.
Logg deg inn i Mobilappen eller nettbanken og gå til Mine abonnement. Du finner status på oppsigelsen i oversikten.
Abonnementet fjernes fra oversikten når siste betalingsperiode er utløpt.
Abonnementet kan være gjenopprettet i oppsigelseperioden, for eksempel av et annet familiemedlem eller det kan være skyldig beløp etter at det er kjøpt tilleggstjenester. 

En av Norges beste bankapper

Tony Thers

Han får full oversikt over økonomien med mobilbanken

Jubelbilde av de som jobber i Innovasjon og kundeopplevelse

Best på nett og mobil

Få kontroll på forbruket ditt - rett i lommen

Avtal møte

Møt oss på telefon eller i banken

Avtal møte

Ring eller chat

Tlf 915 05555. Man-søn 07-23

Logg inn og chat

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post

Våre kontorer

Velkommen innom

Finn ditt kontor