Vi støtter ikke eldre nettlesere i nettbank for privatkunder. Benytter du nettbank bedrift, så er den ikke berørt av dette. Se våre anbefalinger for oppdatering av nettleser.
Din nettleser eller operativsystem støttes ikke lenger i nettbank for privatkunder. Benytter du nettbank bedrift, så er den ikke berørt av dette. Se våre anbefalinger for oppdatering av nettleser
Vi er utrolig stolt over å ha mange gode bedriftskunde og vi står nå sammen i en krevende tid. Sammen står vi sterkere, og gode råd er ofte nærmere enn vi tror. Møt 4 av våre bedriftskunder som deler sine erfaringer og råd.
- Det er tydelig at konseptet har truffet en nerve og skapt interesse for mange forskjellige type mennesker; fra «backpackeren» til opplevelsesturisen som ankommer med helikopter» sier Kjetil Widding som fikk i gang sidersafari i Sørfjorden på rekordtid.
Aksdal i Muren opplever positive kunder under koronakrisen. Daglig leder Synnøve Aksdal forteller at de har brukt de siste ukene til å tenke nytt, blant annet ved å selv kjøre regntøy og gummistøvler hjem til kundene.
Vi har hatt en veldig god rigg for å takle den pågangen som har kommet nå, sier Roger Holthe Olsen, sjef og grunnlegger av Dyrekassen. Som vekstvinner på nett understreker Roger viktigheten av å snakke mye med kundene, vite hva de virkelig vil og å rekruttere de aller beste folkene.
- Første fasen var panikk og angst, forteller toppleder Tor-Andre Skeie om hva som skjedde da koronakrisen traff Norge. Han har ledet vekstsuksessen Sport Outlet helt fra etableringen i 2012. Og nå har han vært med på å snu panikken til forsiktig optimisme hos både ansatte og kunder.
- Det er tydelig at konseptet har truffet en nerve og skapt interesse for mange forskjellige type mennesker; fra «backpackeren» til opplevelsesturisen som ankommer med helikopter» sier Kjetil Widding som fikk i gang sidersafari i Sørfjorden på rekordtid.
Aksdal i Muren opplever positive kunder under koronakrisen. Daglig leder Synnøve Aksdal forteller at de har brukt de siste ukene til å tenke nytt, blant annet ved å selv kjøre regntøy og gummistøvler hjem til kundene.
Vi har hatt en veldig god rigg for å takle den pågangen som har kommet nå, sier Roger Holthe Olsen, sjef og grunnlegger av Dyrekassen. Som vekstvinner på nett understreker Roger viktigheten av å snakke mye med kundene, vite hva de virkelig vil og å rekruttere de aller beste folkene.
- Første fasen var panikk og angst, forteller toppleder Tor-Andre Skeie om hva som skjedde da koronakrisen traff Norge. Han har ledet vekstsuksessen Sport Outlet helt fra etableringen i 2012. Og nå har han vært med på å snu panikken til forsiktig optimisme hos både ansatte og kunder.