Privat
Farge

Kort

Ofte stilte spørsmål om kort

Ring oss på tlf: (+47) 915 05555.

Kanskje kortet er sperret? Ring oss på tlf: (+47) 915 05555.

Ring oss på tlf: (+47) 915 05555. Trenger du å reklamere? Les mer her.

Har du personlig nettbank gå til Mine kort og velg Hente PIN-kode. Ring oss på tlf: (+47) 915 05555 dersom du ikke har personlig nettbank hos oss.
Har du personlig nettbank gå til Mine kort og velg Hente PIN-kode. Ring oss på tlf: (+47) 915 05555 dersom du ikke har personlig nettbank hos oss.
Har du korrekt firmanavn på din postkasse/boks? Kontroller med Posten.
Informasjon om hvordan du håndterer reklamasjonssaker finner du på denne siden.
Første gang du bestiller et bedriftskort hos oss, så får du kortet og PIN-koden i posten til din privatadresse. Dette kommer i to separate forsendelser. Det er også mulig å hente PIN-koden i din private nettbank. Hvis du har hatt bedriftskort hos oss før og bestiller et nytt, beholder du samme PIN-kode.
Du kan bestille Bedriftskort og Bedriftskort Kontant i bedriftsnettbanken. Dersom bedriften din ikke har bedriftsnettbank, kan du bestille kort ved å ta kontakt med bedriftsrådgiveren din eller ved å sende en e-post til cm@spv.no.
Du kan sperre kortet ditt med umiddelbar virkning i bedriftsnettbanken eller din private nettbank i Sparebanken Vest under "Kort". Du kan også ta kontakt med oss på (+47) 915 05555, så hjelper vi deg.
Det er mulig å ha fire kort tilnyttet bedriftens konto. Dersom bedriften trenger flere debetkort, må øvrige kort være tilknyttet en annen bedriftskonto.
Hvis du opplever kortsvindel, eller at en vare som du har kjøpt på nett ikke dukker opp, kan du reklamere. Dette gjør du enkelt i din private nettbank under "Kort", eller ved å ta kontakt med kundesenteret vårt på (+47) 915 05555.

Ring 915 05555

Åpent man-søn 07-23

Ring oss

Besøk oss gjerne

Du finner oss over hele Vestlandet.

Finn din rådgiver

Skriv til oss

Vi svarer normalt innen 2 dager

Send e-post